Saturday, January 15, 2011

Nadya Bubble Give-Away !

Hey Hoy Hi. *Hahaha* Pelik an asl tetibe je aku update post baru. Hooooo. Takde laaa. Tadi aku jalan jalan la dgn Mr. Google aku. Biase laa. Dah boring sangat kann. Then, aku bukak la satu blog nie. Tgk mcm menarik jeee. Name owner die Nurul Nadiah Binti Mohd Ali . Haa, ambek kau. name penuh aku bagi. Haha. Lepas dah masuk blog die, terus mata aku ternampak satu entry die yg menarik. Die buat satu Give-Away untuk blogger & wordpress sbb die dpt result yg cemerlang. Hurm aku bukan apaa. Saje je nk try naseb. Tgk hadiah pon bukan nye hadiah biase dooo. Hadiah lumayan tu wookk. Haha. Okay. Now, lets start post this Give Away Mirul ;)


-------------------------------------------------------------------------





Syarat-syarat penyertaan:

*Warganegara Malaysia.
*Mesti ada acc blogger/wordpress. Kalau takde, sign up skrng.
*Wajib follow blog Nadya Bubble. HAHA ! Kejam kejam :p
*Buat satu entry tentang giveaway ni. Sila sertakan banner giveaway.
*Tag 2 orang blogger perempuan dan 2 orang blogger lelaki.
*Sila tinggalkan link di entry ini.


-------------------------------------------------------------------------


Huh, done! Haha. Ehh, lagi satu. Kalau tak menepati syarat-syarat kat atas ni an, penyertaan korang akan di batal kan. *JENG JENG JEEEEEENG* Sooo, kalau korang teringin nk dpt hadiah die yg 'menarik' tu, buat la betul betul k. Haha. Hurmmm, skrng nie aku kene tag 4 org blogger. Hisssh, fening fening. Dah la aku tak kenal ramai blogger. K. Aku tag 4 org dkt bawah nie laa.

*Ameerul aka Fano Nano :D
*Miyyo !
*Piekaaaa-chu ;p
*Waniii .


Yeaaahhhhh. Harap harap menang. Amiiiiiiiiiiiiiiiiiinn~ *BHAHAHA* Ciauuu o_o